2014. december 19., péntek

Mindenféle hírmorzsák

Vojislav Stankovićért állítólag bejelentkezett a Panathinaikos. A hírt egyelőre még senki sem erősítette meg, de az biztos, hogy Stanković nem hosszabbította meg a szerződését a Partizannal, több, mint valószínű, hogy el fog menni a télen.

***

A kosárlabdacsapat környékén mostanában Ivan Paunićot láthatták éles szemű megfigyelők. A 27 éves játékos Podgoricából érkezne és a szezon végéig maradna. Jobban mondva, Paunić visszatérne, mert a profi karrierjét annak idején a Partizanban kezdte. Apropó, a Partizan most vasárnap éppen a Podgorica ellen fog játszani az Adria Ligában.

***

Enver Alivodićról is szólnak a pletykák, a Vojvodina középpályása iránt állítólag erősen érdeklődik a Partizan. Sőt, nem ez lenne az első alkalom, hogy a Novi Pazar-i születésű játékost Belgrádba csábítsák, de idáig még nem sikerült tető alá hozni a dolgot. Alivodić maga erősítette meg a Sport c. napilapnak, hogy valóban folynak a tárgyalások és meglehet, hogy néhány napon belül sikerül is megegyezni.

***

A futballcsapat január 10-én kezdi meg a felkészülést a tavaszi idényre. Aznap a zemuni edzőpályán gyülekeznek és orvosi vizsgálatokon vesznek részt, majd 20-án elutaznak a törökországi Antalyába. Ott több felkészülési mérkőzést játszanak.
Január 23: Dinamo Moszkva
Január 27: Zürich
Január 29: Austria Wien
Ezek után hazajönnek és itthon is játszanak a zemuni pályán február 4-én. Egyelőre még nem tudni, ki lesz az ellenfél. Aztán február 7-én a Sarajevo ellen lépnek pályára, egy nappal később szintén, de még egyelőre nem mondták, hogy akkor ki ellen játszunk. Február 10-én a Litex Lovech következik, 12-én a Maribor, 13-án a Shaktar Donyeck csapata. Február 21-én pedig kezdődik a tavaszi bajnokság.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése