2014. június 13., péntek

Átigazolási hírek (tényekkel)

Ami tuti: a Partizan két ifijátékost felhoz a felnőttcsapatba. Miladin Stevanović és Miroslav Bogosavac, két 1996-os születésű játékos ma négyéves profiszerződést kötött a csapattal.
- Leírhatatlan érzés. Kisgyerekként erről álmodoztam, és most megvalósult - mondta Stevanović.
- Életem egyik legfantasztikusabb napja - áradozott Bogosavac. - Most a legfontosabb, hogy mind a ketten tanuljuk és fejlődjünk.
Stevanović a 35-ös számú mez birtokosa lett, Bogosavac a 14-est kapta.






(képek: Facebook/Fudbalski klub Partizan)

Ami még csak pletyka, illetve meg nem erősített: Saša Marković-tyal szerződést hosszabbított a klub. Illetve legalábbis nagyon szeretnének szerződést hosszabbítani. A sportal.rs szerint a középpályás a hét közepén ült le beszélgetni az edzői stábbal, akik közölték vele, hogy komolyan számítanak a jövőben a jelenlétére.
Állítólag a Čukarički egykori játékosát, Nemanja Tubićot is hírbe hozták a Humska utcában. A játékost jelenleg még az orosz Krasznodarhoz köti a szerződése, de ez épp a napokban jár le. A hátvéd nem tagadta, hogy szívesen jönne a Partizanhoz. - Majd meglátjuk - mondta. - Vannak ajánlatok Oroszországból is és Szerbiából is. Én csak annyit mondtam a menedzsereknek, hogy szívesen játszanék a Partizannál. A többi már nem az én dolgom, én mostantól fogva csendben maradok és teszem a dolgom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése