2015. augusztus 17., hétfő

Elkezdődött a szezon a kosárlabdacsapatnak

A Partizan kosárlabdacsapata megkezdte a felkészülést a 2015/16-os szezonra. Erősen megcsappant létszámmal, továbbra is súlyos anyagi gondokkal, de töretlen elszántsággal.
Akik ott voltak: Milenko Tepić, Petar Aranitović, Vanja Marinković, Mihajlo Andrić, Ioannis Kouzeloglou, Miloš Glišić, Božo Đumić és Miloš Koprivica. Edo Murić igazoltan hiányzott, neki még mindig nem jött rendbe a vállsérülése.



Természetesen jelen volt a média is.




Milenko Tepić is ott volt az edzésen, noha az ő sorsa még mindig tisztázatlan.
- Egyelőre még megoldatlan a helyzetem. Most itt vagyok, segítem a csapatot, egyúttal saját magamat is. Aztán hogy mi lesz, majd meglátjuk.
Duško Vujošević a szokásos szókimondó stílusában nyilatkozott.
- A csapat romokban hever. Alig maradt néhány játékos az előző szezonból, és ez teljesen érthető. Erről beszélek már lassan három éve, de senki sem hallgatott rám, a szurkolóinkat kivéve.
- Néhányan azt mondják, hogy amíg én vagyok a Partizan edzője, addig nem fognak a csapathoz szponzorok jönni - folytatta. - Ha komoly szponzor jönne, és ennek ez lenne az ára, akkor felállok a kispadról, vagy akár csak 1 euróért is dolgoznék, ha ez a csapat anyagi biztonságát szolgálná. De kijelenthetem, hogy ez nem fog megtörténni, és azért nem, mert a jelenleg uralkodó politkai helyzet teljes mértékben a Partizan ellen dolgozik. Mondtak már nekem olyat is, hogy hagynunk kellene, hogy a kormánypárti SNS emberei üljenek be a csapat vezetőségébe, mert csak akkor fogunk tudni anyagilag helyrebillenni. De garantálom, hogy a csapat akkor sem fog kapni egy fillér támogatást sem, ha nekem távoznom kell.

Duško Vujošević idáig az egyetlen, aki ilyen nyíltan be mer szólni a jelenlegi hatalomnak. A többiek általában lapítanak vagy a túlélésre igyekeznek koncentrálni.
Óriási riszpekt.

Néhány új játékos is feltűnt, de a vezetőedző egyelőre még semmi biztosat nem tudott mondani velük kapcsolatban.

Ott volt például a 19 éves, montenegrói Nikola Lučić, aki idáig a bilbaói Mikeldi játékosa volt

Ott volt a szintén 19 éves, saját nevelésű Nikola Tanasković

8-as számmal a jelenleg csapat nélküli Martin Matović, 12-essel Pavle Reljić, aki korábban a román Timba Timisoara játékosa volt

Ognjen Rebić, aki az amerikai St. Clouds State University-től érkezett

A szurkolók természetesen ott voltak és hatalmas ovációval fogadták a csapatot.


Aztán megkezdődhetett a munka
(kép: zurnal.rs)

(Jelöletlen képek: Twitter)

Update:
Van videó is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése