2015. augusztus 7., péntek

A nap képe - Bozsinov és Natalija

A képen Valeri Bozsinov látható a hatéves Natalijával.

(kép: blic.rs)

Natalija kint volt tegnapelőtt a Partizan-Steaua meccsen, a mérkőzés végén pedig odament Bozsinovhoz és elkérte tőle a nadrágját, amit a csatár épp abban a pillanatban rángatott le, hogy a szurkolók közé hajítsa. A bolgár játékos odanyújtotta a kislánynak az immár muzeális értékű ruhadarabot, de ekkor a semmiből előtűnt egy felnőtt férfi, kitépte a gyerek kezéből a nadrágot és elszelelt.
Az eseményt fotósoknak sikerült megörökíteni, a képek azonnal bejárták a szerb internetet és ahogy kell, nem kis indulatot generáltak. (Videó is készült róla, ha ide kattintasz, meg tudod nézni, a 24sata.rs oldal nem engedélyezi a beágyazás funkciót.)
Hálistennek a dolog happy enddel ért véget. A szurkoló, aki lelépett a nadrággal, jelentkezett a blic.rs szerkesztőségében. Elmondta, hogy azóta százszor is megbánta, amit csinált és szeretné odaadni, jobban mondva, visszaadni Natalijának a nadrágot, ami természetesen neki és csak neki jár.
A szerkesztőség megkereste a kislány családját, így sikerült is gyorsan megejteni a találkozót. A szurkoló - Marko - odaadta Natalijának Bozsinov nadrágját, sőt, a kislány még csokit is kapott. És hogy minden kerek, egész és tökéletes legyen, ott volt Bozsinov is.
- Alig emlékeztem az egészre, teljesen tele voltam még adrenalinnal - mondta Bozsinov. - Aztán amikor később megnéztem a felvételt, akkor láttam, hogy mi történt. Nagyon szerettem volna, ha ezt az egészet valahogy jóvá lehetett volna tenni. Most, hogy látom Nataliját, hogy boldog és még puszit is adott Markonak, már én is boldog vagyok. Van Isten, a Partizan pedig egy nagy család.
- Ez lesz a kedvenc mezem - mondta Natalija. - Markora pedig nem haragszom. Tegnap még haragudtam rá, de most már a barátom és együtt fogunk szurkolni a meccseken.

Imádnivaló csöppség. Kész, végem van.

Natalija természetesen kívülről fújja a Partizan csapatának teljes névsorát és elmondta azt is, hogy Bozsinov mellett Miroslav Vulićević a kedvenc játékosa.
- Tegnap egész nap pocsékul éreztem magam emiatt - mondta Marko. - Fel nem foghatom, hogy tehettem ilyet. Mindenáron meg akartam szerezni a "trófeát", semmi más nem járt a fejemben, teljesen elhagyott a józan ész. Tegnap egész nap rosszindulatú üzeneteket kaptam az ismerőseimtől a közösségi oldalakon. Ez a létező legszörnyűbb büntetés. Muszáj volt jóvátennem. Ezzel a gesztussal szerettem volna tisztára mosni nemcsak a saját nevemet de a Sírásókét is. Most már nagyon örülök, főleg, hogy ez a kis angyalka végre mosolyog. Nincs nekem szükségem se mezre, se nadrágra, Natalija megbocsátott nekem és ez a legfontosabb.

Aztán a trió lejátszott egy parti csocsót is. Az egészről készült videó is, itt lehet megnézni, a blic.rs sem engedi a beágyazást.
Meg még itt egy kép:

(blic.rs)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése