2017. november 29., szerda

Szuperliga, 19. forduló: Voždovac - FK Partizan 0:1

Nehéz helyzetben vagyok, mert már az összes jelzőt ellőttem. Volt már fostalicska, a “fogalmatlan fasz” már rég a mantrámmá vált, volt már a szar minden formája is.
Asszem, egyébként is nehéz lenne jelzőt találni erre, amit ez a drágalátos csapat foci címén produkált.
Ugyanis nem produkált SEMMIT. A látott játék értéke nulla. (kép: partizan.rs)



Még az elején volt valami futkározás, de már a 15. percben feladták és elfáradtak, meg se várták a 20.-at.

Én meg már a 22.-ben rákezdtem a kedvenc rózsafüzéremre, a “Minek is nézem én ezt a szart?”-kezdetűre.

A meccs egyszem gólja a 26. percben jött, de sz is egy orbitális védelmi hibának köszönhetően. Ožegović megszerezte a labdát, indította Tošićot, aki egy távoli lövést küldött a kapura és be is talált. (0:1)

Eskü, ha a Voždovac védője nem bambul el, akkor 0:0 lett volna a vége.

A kedélyeket az első félidőben csak az borzolta még, hogy a 34. percben Tawamba tört kapura, a partjelző lest lengetett, a lassítás viszont mutatta, hogy egy védő (a pálya túloldalán) bent ragadt, így Tawamba végül is nem volt lesen, mindenesetre a bíró lefújta, szabadrúgás kifelé.
Két dolog ezzel kapcsolatban. Ad 1.,Tawamba az ötösön állt, ajtó-ablak nyitva volt, és tudjuk, hogy Tawamba mennyire hatékony az ilyen ziccerhelyzetekben. Igen, ilyenkor szokta föléfejelni/mellélőni/kapusba vágni a labdát. Élek a gyanúperrel, hogy a taccsbíró merő emberbaráti érzésektől vezérelve emelte fel a zászlóját, mátrírként vállalva ezzel azt, hogy őrá zúdul a népharag a kameruni helyett. Ad 2., az a les, amit a bíró annak fúj be. (Ugyanez vonatkozik a gólra is.)

Ennyi volt az első félidő.
A második még ennyi se volt. Komolyan, bazmeg, ezt a második félidőt akár kínvallatásnál is lehetne alkalmazni. Ha a páciens nem akar vallani, csak megnézetik vele ezt a második félidőt. Aztán azt is bevallja, amit el se követett. Őszinte leszek, én többször bealudtam.
A 70. percben beállt Saša Ilić. Ez volt a 400. alkalom, hogy a Kapitány pályára lépett a Partizan színeiben. Eskü, ez volt a félidő, de az egész meccs fénypontja.
Nem sokkal utána jött a mélypont. Mármint ha ezt a szart lehet még fokozni. 79. perc, 11-est kaptunk, a Voždovac kapusa elsodorta Tawambát. Jevtović állt a labda mögé.
Kihagyta? Ki, bazmeg, naná, hogy kihagyta. Popović kapus egy remek vetődéssel hárított.

Az ilyesmi mindig óriási bravúr egy kapustól, mindentől függetlenül.

Aztán nem tudom, mi volt, visszaaludtam. Szerintem a csapatok is.

A bajnokság jelenlegi állása:
1. Crvena Zvezda 52 pont
2. FK Partizan 46 pont
3. Spartak 36 pont
4. Voždovac 32 pont
5. Čukarički 32 pont
6. Vojvodina 31 pont
7. Radnički Niš 30 pont
8. Napredak 27 pont
9. Radnik 22 pont
10. Mladost 21 pont
11. Zemun 21 pont
12. Mačva 17 pont
13. OFK Bačka 17 pont
14. Borac 14 pont
15. Rad 14 pont
16. Javor 14 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése