2014. július 26., szombat

Képek Belgrádból

Megkésve ugyan, de hoztam nektek egy rakás képet.
A helyzet az, hogy rágyúrtam marhára arra, hogy kimegyek a BL-selejtezőre, de végül nem jött össze. Részletek nincsenek (illetve vannak, de egyik sem publikus).
De.
A Partizan istenei és a Sírásók összes védőszentje úgy döntött, hogy egy nappal a meccs után mégis beengednek a Stadionba.
Így hát egyfelől végigjártam a Trófeatermet, megnézhettem 70 év összegyűjtött sikerét és dicsőségét, továbbá kimehettem a pályára is.
Bizony. Ki, a gyepre.
Oda. Le.
És hogy az élmény teljes legyen, pár órával később, egy belvárosi Adidas-boltban pacsiztam Petar Škuletić-tyel és Milan Lukač-csal, mert akkor volt a csapat 2014/15-ös mezének bemutatója. (Oda elvileg csak újságírók tehették be a lábukat, de végül nagy kegyesen beengedtek néhány szurkolót is.) Ott volt még Darko Brašanac, az újonc Saša Lukić, továbbá Petar Grbić, sőt, Marko Nikolić is (csak ő éppen nagyon el volt merülve egy beszélgetésben egy másik úrral, pofátlanságnak tartottam volna odamenni, hogy na, izé, gospodine Nikoliću, hát akkor szabad lesz egy fotót? neeeeem).
Ha ide kattintasz, megtalálod az összes képet, amit csináltam. Sőt, amiért ilyen jó fejek vagytok, feltöltöttem nektek néhány tavalyi képet is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése