2017. október 25., szerda

Európa Kupa, 3. forduló: Bilbao - KK Partizan 92:96

Jé, nyertünk.
Előfordul, na. Örülünk, Vincent?

Őszinte leszek: csak azért néztem ezt a kosárlabdának csúfolt komédiát, mert nem találtam linket Hanga Ádiékhoz. A Barcelona is tegnap este játszott a Žalgiris ellen, a nálam fellelhető csatornák pedig egytől-egyig basznak Euroligát közvetíteni. Mindenesetre elővigyázatosságból azért benyomtam a TV-t, mert Német Kupa ment, Magdeburg - Borussia Dortmund, szédületes szurkolói koreográfiával. Kell a színvonalas szórakozás is.

Az első negyedben haldoklott a link, bár nem hiszem, hogy sokról maradtam le. A negyed végén 26:21-re vezetett a Bilbao és úgy festett (meg még később is), hogy újabb vereséget inkasszálunk. A második negyedben fej-fej mellett haladt a két csapat, néha előfordult, hogy átvettük a vezetést, de itt még amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is múlt. A színvonal a fos és a dögunalom között mozgott, mindkét csapat rengeteget ügyetlenkedett. Túl sok büntető, darabokra esett játék. Ez volt a félidőig (49:39), meg még utána is. Ha most azt mondom, hogy a harmadik negyedben két masszív percen át egy találat sem volt (7:56-ot mutatott a kijelző órája, amikor Veličković hosszas kínlódás után beerőltette a labdát a gyűrűbe), akkor még diplomatikusan fogalmaztam. A helyzet viszont az, hogy aztán leolvadt a Bilbao előnye és ezt csak maguknak köszönhetik a baszkok. Elcseszték, 10 pont előnyből az utolsó negyedre 5 pont hátrány lett (68:73). A végét nem néztem, ennyire azért nem vagyok mazochista, mint ahogy annyira sem, hogy Miroslav Nikolić vezetőedzőt most hirtelen elkezdjem éltetni. (Azt bírom, hogy most pont azok éltetik a leghangosabban, akik eddig a legdurvábban szidták… Döntsétek már el, hogy mit akartok, basszátok meg.) Néha a győzelem is előfordul, majd akkor talán hajlandó leszek megállni és elgondolkodni egy pillanatra, ha egymás után nyerjük a meccseket látványos, tetszetős játékkal. Addig meg marad a Barcelona meg a Fenerbahce.

A Barcelona végül kikapott a litvánoktól, viszont Hanga dobta a legtöbb pontot, szám szerint 19-et. (Csak a történeti hűség kedvéért.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése