2016. július 19., kedd

A nap képe: Ivan Bandalovski - ennyi volt

Ivan Bandalovski immár hivatalosan is elhagyta a Partizant. A hátvéd az Instagramon búcsúzott a csapattól és a szurkolóktól.

"A mai nap az egyik legnehezebb nap az életemben. Csodálatos másfél évet töltöttem szeretett klubomnál, ahol minden energiámat a pályára koncentráltam, minden erőmet beleadtam az összes rúgásba, az összes gólba, az összes megszerzett pontba. Büszke vagyok, hogy ezekkel a fiúkkal bajnokságot és Szerb Kupát nyerhettem, hogy európai kupasorozatokban játszhattam. Ezeket soha nem fogom elfelejteni, és nem felejtem el a Déli Szektor biztatását, támogatását és tapsát! Büszke vagyok minden pillanatra, amit a Sírásók előtt tölthettem a pályán. Az élet kiszámíthatatlan és az embernek készen kell állnia, hogy útra keljen. A bőröndjeim tele lesznek a Partizan iránt érzett szeretettel és a leggyönyörűbb emlékekkel. Nem megyek el örökre, csak egy kicsit búcsút intek, mert nekem ti vagytok a legnagyobb szurkolók a világon! Hajrá Partizan, a győzelemig!"

Köszönünk mi is mindent, Bandalinho! Sok sikert!


A photo posted by Ivan Bandalovski Official🇧🇬 (@bandalovski2) on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése