2015. július 26., vasárnap

Újra itt

Na, itt vagyok.

Hiányoztam? Nem?... Annál jobb.

Először is.
Kapjon brutális székrekedést az összes illetékes, aki AZ UTOLSÓ TETVES PILLANATBAN dönti el, hogy a szuperliga első fordulóját ne szombaton, hanem inkább mégis pénteken játsszák le. Direkt bazmeg úgy időzítettem, hogy ott lehessek a szezon kezdő mérkőzésén, erre az elutazás előtti estén tudom meg, hogy mégsem szombaton, hanem.
Na de sebaj, még nincs veszve semmi. A meccs este 8-kor kezdődik, a vonat meg este 6-ra ér Belgrádba.
BRUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ez volt az év vicce.
Maradjunk annyiban, hogy amikor megérkeztem a belgrádi főpályaudvarra, már vége volt a meccsnek. Mindenki kalkulálja ki, hogy mennyit késett a vonat.
Köszönő levelet írok ezért a Szerb Államvasutaknak, eskü. És mellékelek hozzá egy pokolgépet.
Lényeg a lényeg, nyertünk az újoncok ellen, 4:0-ra

összevissza 3000 néző előtt, csodás lehetett

úgyhogy jöhetett végre a Bajnokok Ligája-visszavágó a grúzok ellen.
Aha.
Hát hogyne. Persze.
De nem itt.
Ugyanis a retkes, hulladék RTS egészen egyszerűen nem közvetítette, mindenféle közvetítési jogokra meg díjakra hivatkozva.
Így hát közvetítették helyette a Tisztelt (?) Házat.
Adófizetők pénzéből. Brávó.
Stream ugyan volt, de sehol nem volt kéznél egyetlen alkalmatosság sem (PC, laptop, tablet), amin nézni lehetett volna. Ahol aludtam, annak a halljában volt egy számítógép, de egyrészt nem tudtam, hogy van-e benne hangkártya vagy akár komolyabb videokártya, ami bírja a streamet, másrészt még ha lett is volna, akkor is inkább az idegtépő várakozást választom, minthogy az összes arra tévedő idióta bekíváncsiskodjon a monitorra a vállam felett, az esetleges megjegyzésekről már nem is beszélve.
Sebaj, nyertünk, továbbjutottunk.
A második forduló mérkőzése pedig pont a hazautazás napjára esett.
Sebaj, itt is nyertünk, 6:0-ra. Aranylábú gyerekek.
Ti pedig ügyeljetek a környezetvédelemre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése